Boletín das Ciencias, núm. 92, páx. 107-116 (2021)
https://doi.org/10.54954/202192107
Acceso ao artigo completo en PDF
Curso aberto Química, unha ciencia experimental
Manuel R. Bermejo, Sandra Fernández Fariña, M. Isabel Fernández García, Esther Gómez Fórneas, Ana M. González Noya, Marcelino Maneiro Maneiro, Miguel Martínez Calvo, Rosa Pedrido Castiñeiras, Laura Rodríguez Silva, María J. Romero Castro, Lara Rouco Méndez, Isabel Velo Heleno, Beatriz Fernández Fernández, M. Inés García Seijo (Grupo de Innovación Docente CienciaNOSA, Universidade de Santiago de Compostela; IES Ánxel Fole; IES Lucus Augusti).
As medidas de confinamento derivadas da pandemia da COVID afondaron na necesidade do desenvolvemento de ferramentas educativas en liña ás que o alumnado poda acceder en remoto autonomamente de maneira asíncrona. Neste artigo descríbese a nosa proposta dun curso aberto de química en liña a partir dun enfoque experimental, baseado principalmente en prácticas de laboratorio coas que se pretende introducir os conceptos desta disciplina. O curso está dividido en seis leccións ou módulos, para cada un dos cales se elaborou un resumo, un conxunto de vídeos e un cuestionario de avaliación. O curso completo comprende vinte e seis vídeos e está en aberto, xa á disposición da comunidade educativa.
Como citar este artigo:
Bermejo, M. R., Fernández Fariña, S., Fernández García, M. Isabel, Gómez Fórneas, E., González-Noya, A. M., Maneiro, M., Martínez-Calvo, M., Pedrido, R., Rodríguez-Silva, L., Romero Castro, M. J., Rouco, L., Velo Heleno, I. (2021). Curso aberto Química, unha ciencia experimental. Boletín das Ciencias, 92, 107-116. DOI: 10.54954/202192107.